2011. október 26., szerda

Jóéjt-játék V. mese

Gyertek játszani!
Nem kell mást tennetek, mint a naponta bemutatott meséket elolvasni/hallgatni/megnézni...
És hagyni egy kommentet, hogy benne vagytok a játékban. Csak, hogy tudjam :)
Feladatot is szerettem volna, egy kérdést valamelyik mesével kapcsolatban,
de aztán arra gondoltam, hogy nem eggyel, hanem az összes mesével kapcsolatos lesz!
Mégpedig:
hogy melyik számodra a legkedvesebb?
Megírod nekem? Érdekel, mi a véleményed ezekkel a mesékkel kapcsolatban. Vagy más mesével...
Amit te szeretsz. Vagy az, akinek meséled :)

A nyeremény egy Jóéjtpárna lesz.
Választhattok, így ígértem. Még mind az öt  megvan, amit feltöltöttem.
És jön a többi, épp két hétre való így összesen, hasonlók, mások.

A mai meséről:
Életfa, égig érő fa... sokrétegű, tartalmas, szép motívum.
Kortárs írók-költők-illusztrátorok után (mellett)
ma egy népmesét ajánlok nektek, diavetítéssel.

És természetesen jön a mai párna is:



2 megjegyzés:

virág írta...

Én is játszanék! Gyönyörűek a párnák, és édesek a manócskák is , amiket készítesz! A mesékről: az én gyermekeim nagy kedvencei a magyar népmesék!

vancsavarr :) írta...

Szia Virág, már írom is a neved a sorsolandók közé!